תערוכת נירנברג - כך תשווקו את המוצרים שלכם לכל העולם
פורסם בתאריך 10 במרץ 2020 מאת: ליהי רז-דואני יוצרים צעצועים ומשחקים? זה בשבילכם.
בתערוכת נירנברג, תערוכת צעצועים בינלאומית (spielwarenmesse)
תוכלו להציג את המוצרים שלכם ולשווקם ליבואנים מכל העולם
בתערוכת נירנברג, תערוכת צעצועים בינלאומית (spielwarenmesse)
תוכלו להציג את המוצרים שלכם ולשווקם ליבואנים מכל העולם
כל שנה מתקיימת בנירנברג – גרמניה תערוכת צעצועים בינלאומית.
בפני יצרני צעצועים מכל העולם פתוחה ההזדמנות להציג את מוצריהם בתערוכה, לשווק ולמכור לקניינים ויבואנים בעלי חנויות מכל העולם.
בעלי חנויות מכל העולם פוקדים את התערוכה מדי שנה ומזמינים מן המותגים הנחשקים ביותר את המוצרים שיפתחו את העונה הבאה.
אז בין אם אתם יצרני משחקים וצעצועים ובין אם אתם בעלי חנויות בישראל, שווה לכם להכיר את התערוכה הזאת.
בעלי חנויות מכל העולם פוקדים את התערוכה מדי שנה ומזמינים מן המותגים הנחשקים ביותר את המוצרים שיפתחו את העונה הבאה.
אז בין אם אתם יצרני משחקים וצעצועים ובין אם אתם בעלי חנויות בישראל, שווה לכם להכיר את התערוכה הזאת.
קצת נתונים:
מתי? כל שנה בסוף חודש ינואר ולמשך 4 ימים. השנה התקיימה התערוכה בין התאריכים 29/1-2/2/2020
ושנה הבאה היא עתידה להתקיים בין התאריכים 27-31/1/2021, אז תפתחו יומנים ותרשמו לעצמכם.
איפה? נירנברג - גרמניה, בתוך חלל ענקי סגור שמחולק לאזורי תצוגה שונים:
צעצועים אלקטרוניים, אזור טרנדים ומגמות מובילות, שדרת מציגים חדשים ועוד.
נושא התערוכה "צעצועים" וזה כולל: בובות, משחקי קופסא, מוצרים לגיל הרך, ציוד למסיבות, ספרים, צעצועי עץ ועוד.
בתערוכה מציגים כ-3,000 מציגים מכ-70 מדינות (בינלאומית, כבר אמרתי?).
מציגים בתערוכה חברות ענק כמו לגו, פישר פרייס וכו' אך יש בה גם מציגים קטנים ופחות מוכרים.
מוצגים בתערוכה כמיליון מוצרים.
מבקרים בה כ- 70,000 מבקרים מכ-130 מדינות בעולם.
ושנה הבאה היא עתידה להתקיים בין התאריכים 27-31/1/2021, אז תפתחו יומנים ותרשמו לעצמכם.
איפה? נירנברג - גרמניה, בתוך חלל ענקי סגור שמחולק לאזורי תצוגה שונים:
צעצועים אלקטרוניים, אזור טרנדים ומגמות מובילות, שדרת מציגים חדשים ועוד.
נושא התערוכה "צעצועים" וזה כולל: בובות, משחקי קופסא, מוצרים לגיל הרך, ציוד למסיבות, ספרים, צעצועי עץ ועוד.
בתערוכה מציגים כ-3,000 מציגים מכ-70 מדינות (בינלאומית, כבר אמרתי?).
מציגים בתערוכה חברות ענק כמו לגו, פישר פרייס וכו' אך יש בה גם מציגים קטנים ופחות מוכרים.
מוצגים בתערוכה כמיליון מוצרים.
מבקרים בה כ- 70,000 מבקרים מכ-130 מדינות בעולם.
אפשר להגיע לבקר בתערוכה!
אם חשקה נפשכם לראות מקרוב את המותגים הגדולים, לבצע הזמנות לחנות שלכם, לבחון בעצמכם האם גם לכם מתאים להציג שם
או לקבל המון השראה, אתם בהחלט יכולים לטוס לבקר בתערוכה.
מומלץ להזמין כרטיסים מראש והכניסה היא רק לקניינים/בעלי חנויות מעל גיל 16 (או תינוקות עד גיל 6 חודשים).
את הכרטיסים ניתן לרכוש דרך נציגות התערוכה בישראל (https://www.messe.co.il/)
מחיר כרטיס ליום תערוכה הוא 88 ₪ או 175 ₪ לכל ימי התערוכה.
כדי למנוע מראש אכזבות, דעו שלא ניתן לרכוש מוצרים (כלקוח פרטי) בימי התערוכה, אלא רק לבצע הזמנות בסיטונאות לחנות שלכם.
אם חשקה נפשכם לראות מקרוב את המותגים הגדולים, לבצע הזמנות לחנות שלכם, לבחון בעצמכם האם גם לכם מתאים להציג שם
או לקבל המון השראה, אתם בהחלט יכולים לטוס לבקר בתערוכה.
מומלץ להזמין כרטיסים מראש והכניסה היא רק לקניינים/בעלי חנויות מעל גיל 16 (או תינוקות עד גיל 6 חודשים).
את הכרטיסים ניתן לרכוש דרך נציגות התערוכה בישראל (https://www.messe.co.il/)
מחיר כרטיס ליום תערוכה הוא 88 ₪ או 175 ₪ לכל ימי התערוכה.
כדי למנוע מראש אכזבות, דעו שלא ניתן לרכוש מוצרים (כלקוח פרטי) בימי התערוכה, אלא רק לבצע הזמנות בסיטונאות לחנות שלכם.
מעוניינים להציג בתערוכה?
דמי רישום יעלו לכם 400 יורו ואותם תצטרכו לשלם בין אם תתקבלו או לא.
אם תתקבלו – הם יקוזזו מעלות שטח הרצפה שמתחיל מאזור 184 יורו לביתן טורי עם פתח קדמי (ללא קירות/עיצוב וכו').
יש עוד מיסים ותשלומים ועל הכל תוכלו להתעדכן באתר התערוכה (https://www.spielwarenmesse.de/language/1/)
דמי רישום יעלו לכם 400 יורו ואותם תצטרכו לשלם בין אם תתקבלו או לא.
אם תתקבלו – הם יקוזזו מעלות שטח הרצפה שמתחיל מאזור 184 יורו לביתן טורי עם פתח קדמי (ללא קירות/עיצוב וכו').
יש עוד מיסים ותשלומים ועל הכל תוכלו להתעדכן באתר התערוכה (https://www.spielwarenmesse.de/language/1/)
שוחחתי עם דניאל קומיקס מ- "בואו נצייר קומיקס" (https://danvol.com/) שמוכר ערכות קומיקס משגעות לילדים. דניאל ביקר בתערוכה ב-2019 ושוקל להציג שם בהמשך את מוצריו:
1) מה הביא אותך לנסוע ולבקר בתערוכה?
באחד השיטוטים הרבים שלי בפייסבוק, לפני כמה שנים, נתקלתי בתמונות צבעוניות ומרהיבות מתערוכת צעצועים בינלאומית.
כשהתעמקתי, הבנתי שזו אחת התערוכות הגדולות לצעצועים בעיר נירנברג בגרמניה.
זו תערוכה בה כמעט כל החברות הגדולות כמו: הסברו, מטאל, לגו, פישר פרייס ועוד,
מציגים את הטרנדים לשנה הקרובה ובעצם ״משדכים״ את המוצרים לקניינים וחנויות בכל העולם.
לצד חברות הענק האלו כמובן שיש מציגים מכל העולם שמביאים את המצאותיהם מעולם הצעצועים וזו חגיגה לעיניים.
מציגים את הטרנדים לשנה הקרובה ובעצם ״משדכים״ את המוצרים לקניינים וחנויות בכל העולם.
לצד חברות הענק האלו כמובן שיש מציגים מכל העולם שמביאים את המצאותיהם מעולם הצעצועים וזו חגיגה לעיניים.
השנה, כשאני בתכנון לתרגם את ערכות הפעילות שלי (https://danvol.com/comicskitinfo/) ללמוד איור קומיקס,
לכמה שפות ולצאת לשוק הבינלאומי, החלטתי לנסוע לתערוכה ולהבין ״מי נגד מי״, מה באמת מציגים שם,
איך מציגים את המוצרים, האם יש מוצר דומה לשלי או בקטגוריה שלי, לראות את עיצוב הדוכנים השונים ובכלל להבין את הוויב.
כמובן ליהנות מכל החגיגה הזו.
לכמה שפות ולצאת לשוק הבינלאומי, החלטתי לנסוע לתערוכה ולהבין ״מי נגד מי״, מה באמת מציגים שם,
איך מציגים את המוצרים, האם יש מוצר דומה לשלי או בקטגוריה שלי, לראות את עיצוב הדוכנים השונים ובכלל להבין את הוויב.
כמובן ליהנות מכל החגיגה הזו.
2) התרשמותך הכללית מהתערוכה:
התערוכה עצומה! היא מתפרשת על גבי 15 האנגרים ענקיים,
כאשר כל האנגר הוא נושא בפני עצמו: צעצועי פרווה, צעצועי עץ, רכבות, צעצועים אלקטרונים, צעצועים דידקטיים וחינוכיים,
תחפושות, צעצועים לתינוקות, הרכבות ופאזלים ועוד המון תת קטגוריות.
התערוכה עצומה! היא מתפרשת על גבי 15 האנגרים ענקיים,
כאשר כל האנגר הוא נושא בפני עצמו: צעצועי פרווה, צעצועי עץ, רכבות, צעצועים אלקטרונים, צעצועים דידקטיים וחינוכיים,
תחפושות, צעצועים לתינוקות, הרכבות ופאזלים ועוד המון תת קטגוריות.
לצד הדוכנים יש אזור של תערוכת צעצועים שזכו במהלך השנה בפרסים בינלאומיים וגם הרצאות בנושאים טרנדיים לקניינים ולעסקים.
היה כיף לראות המצאות של משחקים מכל העולם. דוכנים בעיצוב מטורף כמו יער שלם של בובות יד או מכונית שמפוצצת בבובות פרווה.
היה כיף לראות המצאות של משחקים מכל העולם. דוכנים בעיצוב מטורף כמו יער שלם של בובות יד או מכונית שמפוצצת בבובות פרווה.
3) האם זה מקום שהיית רוצה להציג בו את הערכות שלך? בעד ונגד:
אחרי היום הראשון, חזרנו למלון כדי לעכל את כל מה שראינו. התערוכה היא עצומה ויש בה אלפי מציגים מכל העולם. החששות כמובן עלו.
אחרי היום הראשון, חזרנו למלון כדי לעכל את כל מה שראינו. התערוכה היא עצומה ויש בה אלפי מציגים מכל העולם. החששות כמובן עלו.
האם שווה לעשות את ההשקעה הכספית הזו? הבנו שדוכן קטנטן יכול לעלות כמה אלפים טובים (ביורו) עוד לפני שינוי ועיצוב,
כאשר אין הבטחה ממשית שישימו אותך תחת הקטגוריה המדויקת שלך.
מה עוד שזה מצריך עבודת שטח מאוד יסודית עוד לפני ימי התערוכה:
לקבוע פגישות עם משתפי פעולה פוטנציאלים, להגיד לעולם: היי אנחנו פה!
מצד שני, זו באמת תערוכה חשובה שמגיעים אליה מכל קצוות עולם ועצם זה שרואים אותי או נחשפים למוצר שלי,
יתכן ויהיה לזה אימפקט עתידי.
לבסוף הגענו למסקנה ששווה לחכות עם עניין תצוגה בתערוכה לעוד כמה שנים,
כאשר יהיה ביסוס טוב יותר למוצר ברחבי העולם (אינשאללה) ולבוא מוכנים עם אסטרטגיה טובה ונכונה.
כאשר אין הבטחה ממשית שישימו אותך תחת הקטגוריה המדויקת שלך.
מה עוד שזה מצריך עבודת שטח מאוד יסודית עוד לפני ימי התערוכה:
לקבוע פגישות עם משתפי פעולה פוטנציאלים, להגיד לעולם: היי אנחנו פה!
מצד שני, זו באמת תערוכה חשובה שמגיעים אליה מכל קצוות עולם ועצם זה שרואים אותי או נחשפים למוצר שלי,
יתכן ויהיה לזה אימפקט עתידי.
לבסוף הגענו למסקנה ששווה לחכות עם עניין תצוגה בתערוכה לעוד כמה שנים,
כאשר יהיה ביסוס טוב יותר למוצר ברחבי העולם (אינשאללה) ולבוא מוכנים עם אסטרטגיה טובה ונכונה.
*קרדיט על כל התמונות מהתערוכה לדניאל קומיקס.
4) מציגים שהתרשמת מהם:
וואו היו כל כך הרבה! דוכן אחד שבאמת היה צבעוני ומצחיק הוא דוכן של בובות פרווה שהוצגו בתוך יער שלם
(עם בקתת עץ ובולי עץ ומלא סבך ועלים) ומתוך היער בצבצו להם כל בובות הפרווה.
כמי שיש לו עסק לקומיקס, כמובן שכל הדוכנים שהציגו בהם בובות ופסלים של גיבורי-על משכו אותי אליהם
וצילמתי כל דבר מכל זווית אפשרית.
היה דוכן שהציג בובות מכניות של חיות ספארי בגודל אמיתי! מפחיד כמה שזה היה נראה אמיתי.
גילינו שהדוכנים של החברות הגדולות סגורות ותחומות בקירות גבוהים, עם קבלה כמו במלון ושומרים (כן כן)
ואל המתחם נכנסים רק בעלי חנויות שקבעו פגישות מבעוד מועד.
שומרים על סודיות לגבי הטרנדים שלהם :)
רוב הדוכנים בסופו של דבר הציגו את מרכולתם כמו תצוגת ״חנות צעצועים״ -
כי זו בעצם תערוכה שבאים ״לסגור דילים״ ולא לרכוש במקום.
וואו היו כל כך הרבה! דוכן אחד שבאמת היה צבעוני ומצחיק הוא דוכן של בובות פרווה שהוצגו בתוך יער שלם
(עם בקתת עץ ובולי עץ ומלא סבך ועלים) ומתוך היער בצבצו להם כל בובות הפרווה.
כמי שיש לו עסק לקומיקס, כמובן שכל הדוכנים שהציגו בהם בובות ופסלים של גיבורי-על משכו אותי אליהם
וצילמתי כל דבר מכל זווית אפשרית.
היה דוכן שהציג בובות מכניות של חיות ספארי בגודל אמיתי! מפחיד כמה שזה היה נראה אמיתי.
גילינו שהדוכנים של החברות הגדולות סגורות ותחומות בקירות גבוהים, עם קבלה כמו במלון ושומרים (כן כן)
ואל המתחם נכנסים רק בעלי חנויות שקבעו פגישות מבעוד מועד.
שומרים על סודיות לגבי הטרנדים שלהם :)
רוב הדוכנים בסופו של דבר הציגו את מרכולתם כמו תצוגת ״חנות צעצועים״ -
כי זו בעצם תערוכה שבאים ״לסגור דילים״ ולא לרכוש במקום.
אם אתם גם חושבים להציג בתערוכת נירנברג או לבקר בה, תעקבו כאן אחר המועדים הבאים של התערוכה ותירשמו בהקדם
זה הלינק: https://www.spielwarenmesse.de/en/exhibit.
תגובות
אהבתם? אשמח לשמוע מה דעתכםהיי, אני ליהי רז דואני, מלווה עסקית בתחומי ניהול עסק, מכירות, שיווק ופיתוח עסקי, בוגרת ההכשרה של טל איתן.
עו"ד בתחום המשפט האזרחי (בעלת תואר ראשון ותואר שני בהצטיינות במשפטים באונ' בר-אילן).
כשפרשתי לפני כ-6 שנים מעבודתי כעורכת דין שכירה, הוצאתי לאור בהוצאה עצמית ספר ילדים שכתבתי "אבקת הקסמים" והקמתי מותג ילדים בשם ממלכת החלומות. עיקר העשייה שלי שם במכירה סיטונאית של המוצרים לחנויות נבחרות בכל רחבי הארץ. מכאן גם נולדה אחת מן ההתמחויות האהובות עליי בליווי יוצרים בהליכי שיווק, מכירה והפצה של מוצריהם לחנויות וכן בליווי סופרים כל הדרך (הנפלאה) החל מהרעיון ועד להוצאה לאור של ספרם.
בקבוצת הפייסבוק שלי עסקים משת"פים אני מעודדת בעלי עסקים אחרים לשתף, לשת"פ ולצמוח יחד, כיום אני גם מלווה עסקים יד ביד בדרך לתכנון והוצאה לפועל של שיתופי פעולה מוצלחים.
כל מה שאני יודעת נובע מלימודים ארוכים וניסיון מעמיק בשטח, אני משלבת בליווי גם היבטים משפטיים (לא כתחליף לייעוץ משפטי)
מוזמנים להמשיך ולקרוא את המאמרים שלי בבלוג :)
עו"ד בתחום המשפט האזרחי (בעלת תואר ראשון ותואר שני בהצטיינות במשפטים באונ' בר-אילן).
כשפרשתי לפני כ-6 שנים מעבודתי כעורכת דין שכירה, הוצאתי לאור בהוצאה עצמית ספר ילדים שכתבתי "אבקת הקסמים" והקמתי מותג ילדים בשם ממלכת החלומות. עיקר העשייה שלי שם במכירה סיטונאית של המוצרים לחנויות נבחרות בכל רחבי הארץ. מכאן גם נולדה אחת מן ההתמחויות האהובות עליי בליווי יוצרים בהליכי שיווק, מכירה והפצה של מוצריהם לחנויות וכן בליווי סופרים כל הדרך (הנפלאה) החל מהרעיון ועד להוצאה לאור של ספרם.
בקבוצת הפייסבוק שלי עסקים משת"פים אני מעודדת בעלי עסקים אחרים לשתף, לשת"פ ולצמוח יחד, כיום אני גם מלווה עסקים יד ביד בדרך לתכנון והוצאה לפועל של שיתופי פעולה מוצלחים.
כל מה שאני יודעת נובע מלימודים ארוכים וניסיון מעמיק בשטח, אני משלבת בליווי גם היבטים משפטיים (לא כתחליף לייעוץ משפטי)
מוזמנים להמשיך ולקרוא את המאמרים שלי בבלוג :)
פוסטים קודמים
קונסיגנציה: לא מה שחשבתם
"שווה לי למכור לחנות בקונסיגנציה? האם בכלל יש דרך אחרת?" אני שומעת את השאלה הזאת המון. יוצרים ויבואנים רבים מסתייגים מאד משיטת המכירה הזאת ונמנעים מלשווק ולהפיץ את מוצריהם לחנויות בישראל.
קרא/י עוד..
מבוא לשיתופי פעולה בין (בעלי) עסקים
כשאומרים לבעל עסק קטן "כלי שיווקי" הוא יחשוב מהר מאד על קידום ממומן בפייסבוק או בגוגל ועל יח"צ, ישלוף את הארנק ויוציא את תקציב הפרסום שלו להשקעה באפיק הנבחר. מתחת לאף קיים כלי שיווקי מדהים שמתאים לכל כיס, אבל בעלי עסקים רבים מתעלמים ממנו.
קרא/י עוד..
תמונת נושא בעמוד העסקי - טיפים חשובים
תמונת הנושא (קאבר) בעמוד העסקי שלנו בפייסבוק, היא אחד הדברים הראשונים שמושכים את העין כשבאים לבקר אצלנו (וירטואלית) בעסק
קרא/י עוד..
חפשו אותי בפייסבוק
קהילת עסקים משת"פים
"ממלכת החלומות" העמוד הרשמ
♥ ♥ ♥