פגישה כפולה (שעתיים) 1:1 בנושא שיתופי פעולה

N5O0AXPQHW
  • 1,000.00
אזל המלאי
פריט זה ניתן על ידי קרדיטים.
לחצו על "הוספה לעגלה" להמשך
אזל המלאי עבור /
אתם בשלבי הקמת העסק ומרגישים תקועים?
יש לכם עסק קיים ואתם בדרך לכבוש יעד נוסף שהגדרתם? 
בדרך לשותפות?
בשיחה 1:1 נבחן מה הם שיתופי הפעולה הנכונים לכם, אם בכלל, בעסק.
נגדיר יעדים, נתאם ציפיות, נסקור שותפים רלבנטים ונתכנן את הפעולות הבאות, במטרה להגיע אל היעד הבא עם חיוך והצלחה וכמובן גם ליהנות מהדרך.

הפגישה הינה פיזית או אונליין ונמשכת שעתיים.
לצורך אפקטיביות הפגישה והיכרות טובה שלי אתכם, תידרשו לשלוח לי לפני הפגישה מידע הנוגע לעסק: קישור לאתר ולרשתות חברתיות, מענה לשאלון אישי וראיון.

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    אספקת מוצרים ומשלוחים:
    1. המשלוחים יבוצעו לאזורים בתוך ישראל, אליהם מגיע שירות דואר ישראל.
    2. הודעת האישור לאחר ההזמנה אינה מחייבת את החברה או הספק לספק את ההזמנה. ככל שלא מתאפשר משלוח לאזור המען המבוקש, מבצע הפעולה יקבל על כך הודעה ויוכל לשנות כתובת משלוח או לבצע איסוף עצמי.
    3. רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על ביצוע התשלום וחיוב העסקה יסופק המוצר שחויב.
    4. מועדי אספקת המשלוח יחושבו החל מרגע קבלת האישור על ידי חברת האשראי ובמידה ואין אישור רשאית בעלת האתר לבטל את העיסקה.
    5. אספקת המוצרים תעשה באמצעות חברת דואר ישראל או שליח או כל חברת שליחויות שתימצא איכותית ומספקת על ידי בעלת האתר. במידה והאספקה מתעכבת או אינה מתאפשרת, מכל סיבה שהיא (מצב בטחוני, מזג אויר וכד'), תמצא בעלת האתר פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים.
    6. בעלת האתר תקבל את ההחלטה הסופית בנוגע לביטולו של כל משלוח.
    7. בעלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת, בהתאם לצורך, את מחירי המשלוחים.
    8. המשלוח יבוצע תוך 7 ימי עסקים (א'-ה' למעט ערבי חג ומועדים) מרגע אישור ההזמנה.
    9. במידה ובוצעה הזמנה מיוחדת ו/או בהתאמה אישית, מועד האספקה יקבע בנפרד.
    10. בעלת האתר ו/או מי מטעמה לא יישאו באחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם (לרבות, אך לא רק: שביתות, השבתות, מלחמות, תקלות במערכות המחשוב\טלפונים\תקשורת, פעולות איבה או כוח עליון כגון מלחמה\רעידת אדמה וכו'). במקרים אלו בעלת האתר תיצור קשר עם הלקוח להסדר המשלוח.
  • מדיניות החזרת מוצרים
    מוצרים פיזיים:
    החזרת מוצרים וביטול הזמנות:
    1. ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט (למעט הזמנות מיוחדות ו/או בהזמנה אישית), כל עוד לא נשלחו המוצרים אל הכתובת שנמסרה.
    במידה ובוצעה הזמנה עבור מוצר מיוחד או הזמנת מוצר אשר אינו מוחזק במלאי בשוטף, לא תהיה אפשרות להחזיר מוצר זה, בהתאם לחוק להגנת הצרכן.
    2. ההודעה על ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית.
    3. מוצר אשר הגיע לבית הלקוח ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית, ניתן להחזירו לכתובת שתימסר טלפונית למבצע הפעולה, תוך 7 יום ע"י משלוח לכתובת שתימסר, ועל חשבון הלקוח. האחריות להחזרת המוצר בשלמותו, באופן תקין חלה על הלקוח המזמין.
    4. כרטיס האשראי אשר חויב בעסקה, יזוכה במחיר המוצר המוחזר רק כאשר המוצר יגיעו אל בעלי האתר.
    5. לא יזוכו דמי המשלוח אשר שולמו.

    תוספת לגבי מוצרים דיגיטליים/קורסים ומפגשים:
    ביטול השתתפות בקורס ו/או במפגש והחזר כספי:
    6. לקוח אשר מבקש לבטל את השתתפותו בקורס ו/או במפגש יודיע על כך בהקדם ובכתב.
    7. הודעת ביטול בגין עסקת מכר מרחוק שתתבצע בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, או מיום קבלת הסכם ההתקשרות, לפי המאוחר, ובתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים, שאינם
    ימי מנוחה, קודם למועד תחילת הלימודים בקורס ו/או המפגש, תזכה את הלקוח להחזר כל התשלומים ששילם עבור הקורס ו/או המפגש.
    8. הודעת ביטול בגין עסקת מכר מרחוק שתתבצע בכל מועד מאוחר מהמועדים שצוינו לעיל תזכה את הלקוח בהחזר כספי של 50% מסך כל התשלומים ששילם .
    9. ביטול הרשמה לאחר תחילת מועד המפגש/הליווי לא תזכה לכל החזר כספי.
    10. זיכוי לקוח והחזר כספים יבוצע בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.
x

#{title}

#{text}

#{price}