הדרכה 1:1 כיצד לשווק ולהפיץ את מוצריכם לחנויות

3DB49O4YIC
  • 1,200.00
אזל המלאי
פריט זה ניתן על ידי קרדיטים.
לחצו על "הוספה לעגלה" להמשך
אזל המלאי עבור /
רוצים למכור לחנויות אבל לאו דווקא ב"קונסיגנציה"?
לא יודעים מה הן האופציות שעומדות בפניכם ואיך בכלל להגיע אל החנויות המתאימות?
תוהים אילו מהמוצרים שלכם מתאימים ואילו כדאי לפתח? איך לתמחר? איך לגבות ועל מה חייב לכתוב ולהסכים מראש?
כל זאת ועוד הרבה יותר אסביר ואלמד אתכם באופן אישי בליווי 1:1.
הליווי כולל: שתי פגישות (כל אחת בת שעה) + ליווי בהתכתבות בוואטס אפ ובמייל במשך חודש שלם (שבועיים לאחר כל פגישה).

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    אספקת מוצרים ומשלוחים:
    1. המשלוחים יבוצעו לאזורים בתוך ישראל, אליהם מגיע שירות דואר ישראל.
    2. הודעת האישור לאחר ההזמנה אינה מחייבת את החברה או הספק לספק את ההזמנה. ככל שלא מתאפשר משלוח לאזור המען המבוקש, מבצע הפעולה יקבל על כך הודעה ויוכל לשנות כתובת משלוח או לבצע איסוף עצמי.
    3. רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על ביצוע התשלום וחיוב העסקה יסופק המוצר שחויב.
    4. מועדי אספקת המשלוח יחושבו החל מרגע קבלת האישור על ידי חברת האשראי ובמידה ואין אישור רשאית בעלת האתר לבטל את העיסקה.
    5. אספקת המוצרים תעשה באמצעות חברת דואר ישראל או שליח או כל חברת שליחויות שתימצא איכותית ומספקת על ידי בעלת האתר. במידה והאספקה מתעכבת או אינה מתאפשרת, מכל סיבה שהיא (מצב בטחוני, מזג אויר וכד'), תמצא בעלת האתר פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים.
    6. בעלת האתר תקבל את ההחלטה הסופית בנוגע לביטולו של כל משלוח.
    7. בעלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת, בהתאם לצורך, את מחירי המשלוחים.
    8. המשלוח יבוצע תוך 7 ימי עסקים (א'-ה' למעט ערבי חג ומועדים) מרגע אישור ההזמנה.
    9. במידה ובוצעה הזמנה מיוחדת ו/או בהתאמה אישית, מועד האספקה יקבע בנפרד.
    10. בעלת האתר ו/או מי מטעמה לא יישאו באחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם (לרבות, אך לא רק: שביתות, השבתות, מלחמות, תקלות במערכות המחשוב\טלפונים\תקשורת, פעולות איבה או כוח עליון כגון מלחמה\רעידת אדמה וכו'). במקרים אלו בעלת האתר תיצור קשר עם הלקוח להסדר המשלוח.
  • מדיניות החזרת מוצרים
    מוצרים פיזיים:
    החזרת מוצרים וביטול הזמנות:
    1. ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט (למעט הזמנות מיוחדות ו/או בהזמנה אישית), כל עוד לא נשלחו המוצרים אל הכתובת שנמסרה.
    במידה ובוצעה הזמנה עבור מוצר מיוחד או הזמנת מוצר אשר אינו מוחזק במלאי בשוטף, לא תהיה אפשרות להחזיר מוצר זה, בהתאם לחוק להגנת הצרכן.
    2. ההודעה על ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית.
    3. מוצר אשר הגיע לבית הלקוח ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית, ניתן להחזירו לכתובת שתימסר טלפונית למבצע הפעולה, תוך 7 יום ע"י משלוח לכתובת שתימסר, ועל חשבון הלקוח. האחריות להחזרת המוצר בשלמותו, באופן תקין חלה על הלקוח המזמין.
    4. כרטיס האשראי אשר חויב בעסקה, יזוכה במחיר המוצר המוחזר רק כאשר המוצר יגיעו אל בעלי האתר.
    5. לא יזוכו דמי המשלוח אשר שולמו.

    תוספת לגבי מוצרים דיגיטליים/קורסים ומפגשים:
    ביטול השתתפות בקורס ו/או במפגש והחזר כספי:
    6. לקוח אשר מבקש לבטל את השתתפותו בקורס ו/או במפגש יודיע על כך בהקדם ובכתב.
    7. הודעת ביטול בגין עסקת מכר מרחוק שתתבצע בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, או מיום קבלת הסכם ההתקשרות, לפי המאוחר, ובתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים, שאינם
    ימי מנוחה, קודם למועד תחילת הלימודים בקורס ו/או המפגש, תזכה את הלקוח להחזר כל התשלומים ששילם עבור הקורס ו/או המפגש.
    8. הודעת ביטול בגין עסקת מכר מרחוק שתתבצע בכל מועד מאוחר מהמועדים שצוינו לעיל תזכה את הלקוח בהחזר כספי של 50% מסך כל התשלומים ששילם .
    9. ביטול הרשמה לאחר תחילת מועד המפגש/הליווי לא תזכה לכל החזר כספי.
    10. זיכוי לקוח והחזר כספים יבוצע בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.
ליווי אישי 1:1 ובו אדריך אתכם מ-א' ועד ת' איך להפיץ בעצמכם את המוצרים שלכם לחנויות בישראל. 
הליווי כולל: מענה מקדים שלכם על שאלון בכתב וניתוח הפרטים על ידי + שתי פגישות (כל אחת בת שעה) + ליווי בהתכתבות במייל במשך חודש שלם (שבועיים לאחר כל פגישה).

על מה נעבוד?
נבחן אילו מהמוצרים שלכם (כולם או חלקם) כדאי לכם למכור לחנויות.
נדבר על שיטות מכירה, כולל על קונסיגנציה, ונבין מה הן החלופות ומה בדיוק מתאים לכם בעסק. 
נבדוק באילו חנויות נכון לכם למכור ואיך בדיוק עושים את זה?
נושאים נוספים שנדבר עליהם: תמחור המוצרים, שיתופי פעולה מול חנויות, אפיקי שיווק לחנויות, תמהיל המוצרים הנכון, זירות מכירה ומעט חוזים (לא מחליף ייעוץ משפטי).
.
בתום הפגישות יהיו בידיכם הידע והכלים הדרושים לשווק ולהפיץ בעצמכם את המוצרים שלכם לחנויות.
יהיו לכם גם שיעורי בית ועבודה רבה, אז תבואו חרוצים ומלאי מוטיבציה :-)

למי זה מתאים?
יצרנים או יבואנים של מוצרים בתחומים שונים (בית, לייף סטייל, בריאות, ילדים, משפחה, נשים ועוד) שמתלבטים אם ואיך לשווק ולהפיץ את המוצרים לחנויות.
הפגישה גם מתאימה למי שכבר התנסה בהפצה לחנויות, אך מרגיש שהדברים לא ברורים מספיק או תקוע במקום.

תכנים בהתאמה אישית
הפגישה הראשונה תתקיים לאחר שתענו בכתב על שאלון שאשלח לכם ולאחר שאבין ואלמד את הנתונים הרלבנטיים לעסק שלכם.
נושאי הפגישה יותאמו באופן אישי לך ולעסק שלך, ולרבות: תמחור, שיטות מכירה, שיטות עבודה, עלויות, נראות, אפילו חוזים (לא ייעוץ משפטי) ועוד.
נשקול ביחד את הכדאיות של מכירה בחנויות עבורך ואת האופציות כיצד הכי נכון (לך!) לעשות את זה.

וקצת עליי:
שמי ליהי רז-דואני. מהר מאד לאחר שהקמתי את המותג "ממלכת החלומות" הבנתי שמכירת המוצרים בחנויות עובדת לי טוב.
התחלתי ממוצר אחד ששווק ל-5 חנויות ותוך כשנה יצרתי ובניתי מותג מצליח עם למעלה מ-20 מוצרים משלימים ששווקו והופצו לכ- 50 חנויות בארץ ולמוזיאונים.
את הידע שלי למדתי מעבודת מחקר ושטח רבה, קשרים ושיתופי פעולה רבים שיצרתי. את הידע הזה אני רוצה להעביר לכם.

* לאחר הרכישה אצור עמכם קשר לתיאום מועד פגישה.
* הפגישות הן טלפוניות.
* לפני הפגישה הראשונה תתבקשו לענות בכתב על שאלון ולהעביר לי פרטים הנוגעים לעסק שלכם, לרבות תמונות מוצרים, אפיקי שיווק, ותק וכן את הסיפור האישי והעסקי שלכם.


 
x

#{title}

#{text}

#{price}