קבוצת מיקוד בוואטס אפ

WSSQ21JMHJ
  • 300.00
אזל המלאי
פריט זה ניתן על ידי קרדיטים.
לחצו על "הוספה לעגלה" להמשך
אזל המלאי עבור /
איזה סלוגן הכי יתאים לי לעסק?
באיזה שם לקרוא למוצר שלי?
האם האודות שלי מספיק קולע?
איזו תמונה לבחור לאתר?
איך לענות ללקוחה לא מרוצה?
האם לעשות או לא פולואפ ואיך?
כל כך הרבה החלטות שבעל עסק צריך להתמודד איתן לבד!
אם אתם מזדהים ורוצים שננסה לעשות את הדברים יחד בקבוצת וואטס אפ סגורה ותומכת. זה המקום בשבילכם.

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    אספקת מוצרים ומשלוחים:
    1. המשלוחים יבוצעו לאזורים בתוך ישראל, אליהם מגיע שירות דואר ישראל.
    2. הודעת האישור לאחר ההזמנה אינה מחייבת את החברה או הספק לספק את ההזמנה. ככל שלא מתאפשר משלוח לאזור המען המבוקש, מבצע הפעולה יקבל על כך הודעה ויוכל לשנות כתובת משלוח או לבצע איסוף עצמי.
    3. רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על ביצוע התשלום וחיוב העסקה יסופק המוצר שחויב.
    4. מועדי אספקת המשלוח יחושבו החל מרגע קבלת האישור על ידי חברת האשראי ובמידה ואין אישור רשאית בעלת האתר לבטל את העיסקה.
    5. אספקת המוצרים תעשה באמצעות חברת דואר ישראל או שליח או כל חברת שליחויות שתימצא איכותית ומספקת על ידי בעלת האתר. במידה והאספקה מתעכבת או אינה מתאפשרת, מכל סיבה שהיא (מצב בטחוני, מזג אויר וכד'), תמצא בעלת האתר פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים.
    6. בעלת האתר תקבל את ההחלטה הסופית בנוגע לביטולו של כל משלוח.
    7. בעלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת, בהתאם לצורך, את מחירי המשלוחים.
    8. המשלוח יבוצע תוך 7 ימי עסקים (א'-ה' למעט ערבי חג ומועדים) מרגע אישור ההזמנה.
    9. במידה ובוצעה הזמנה מיוחדת ו/או בהתאמה אישית, מועד האספקה יקבע בנפרד.
    10. בעלת האתר ו/או מי מטעמה לא יישאו באחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם (לרבות, אך לא רק: שביתות, השבתות, מלחמות, תקלות במערכות המחשוב\טלפונים\תקשורת, פעולות איבה או כוח עליון כגון מלחמה\רעידת אדמה וכו'). במקרים אלו בעלת האתר תיצור קשר עם הלקוח להסדר המשלוח.
  • מדיניות החזרת מוצרים
    מוצרים פיזיים:
    החזרת מוצרים וביטול הזמנות:
    1. ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט (למעט הזמנות מיוחדות ו/או בהזמנה אישית), כל עוד לא נשלחו המוצרים אל הכתובת שנמסרה.
    במידה ובוצעה הזמנה עבור מוצר מיוחד או הזמנת מוצר אשר אינו מוחזק במלאי בשוטף, לא תהיה אפשרות להחזיר מוצר זה, בהתאם לחוק להגנת הצרכן.
    2. ההודעה על ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית.
    3. מוצר אשר הגיע לבית הלקוח ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית, ניתן להחזירו לכתובת שתימסר טלפונית למבצע הפעולה, תוך 7 יום ע"י משלוח לכתובת שתימסר, ועל חשבון הלקוח. האחריות להחזרת המוצר בשלמותו, באופן תקין חלה על הלקוח המזמין.
    4. כרטיס האשראי אשר חויב בעסקה, יזוכה במחיר המוצר המוחזר רק כאשר המוצר יגיעו אל בעלי האתר.
    5. לא יזוכו דמי המשלוח אשר שולמו.

    תוספת לגבי מוצרים דיגיטליים/קורסים ומפגשים:
    ביטול השתתפות בקורס ו/או במפגש והחזר כספי:
    5. לקוח אשר מבקש לבטל את השתתפותו בקורס ו/או במפגש יודיע על כך למרצה בהקדם תוך מסירת פרטים מאמתים כפי שיידרשו ע"י המרצה.
    7. יובהר, כי אי השתתפות במפגש ו/או בקורס ו/או הודעה טלפונית ו/או הודעה בעל פה ו/או כל התנהגות אחרת אינה נחשבת ולא תיחשב כהודעת ביטול עסקה, והלקוח מוותר מראש על כל טענה הנוגעת לבקשת ביטול שלא נעשתה בכתב .
    8. מתן אפשרות להקפאת קורס ו/או דחיית ההשתתפות במפגש למפגש הבא, במקום ביטולו, נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של המרצה.
    9. הודעת ביטול בגין עסקת מכר מרחוק שתתבצע בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, או מיום קבלת הסכם ההתקשרות, לפי המאוחר, ובתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים, שאינם 10. ימי מנוחה, קודם למועד תחילת הלימודים בקורס ו/או המפגש, תזכה את הלקוח להחזר כל התשלומים ששילם עבור הקורס ו/או המפגש.
    11. הודעת ביטול בגין עסקת מכר מרחוק שתתבצע בכל מועד מאוחר מהמועדים שצוינו לעיל תזכה את הלקוח בהחזר כספי של 50% מסך כל התשלומים ששילם .
    12. לקוח שיבטל את הרשמתו לקורס לאחר מועד תחילת הלימודים הקורס ו/או המפגש, בין אם השתתף באופן חלקי בשיעורים ו/או במפגש, ובין אם לאו, מכל סיבה שהיא, לא יהא זכאי לכל החזר כספי בגין מחיר הקורס ו/או המפגש, בין אם שולם ובין אם לאו.
    13. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, זיכוי לקוח והחזר כספים יבוצע ע"י המרצה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.
    14. במקרה שבו התשלום בוצע באמצעות כרטיס אשראי יבוצע ההחזר בזיכוי כרטיס האשראי של הלקוח, והודעה על כך תימסר לחברת האשראי, עם העתק ללקוח, בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.
    15. במקרה של ביטול עסקה, יושבו ללא דיחוי ע"י הלקוח, כל החומרים שנתקבלו מהמרצה במסגרת הקורס ו/או המפגש, מבלי שנעשה בהם שימוש, לרבות מחיקת כל החומרים האלקטרוניים אשר הופצו ע"י המרצה ומידע אודות שאר המשתתפים בקורס.

למי זה מתאים?
אם אתם ניצבים מדי יום בפני דילמות והחלטות והייתם רוצים לשתף ולקבל דעה נוספת.
אם אתם במהלך פרויקט חדש (מיתוג או אתר חדש למשל) ורוצים להתייעץ ולהתלבט בחברותא כדי לקדם עניינים,
בין אם מדובר בשאלות טכניות ובין אם בסוגיות מהותיות: רעיונות לפיתוח מוצר, כתיבת תוכן, בחירת תמונות ומענה ללקוח עקשן, פידבק על תוצרים שיווקיים,
בקבוצת וואטס אפ אינטימית ננסה להפוך את האתגר לקל יותר.
איך זה יעבוד?
שאלות ודילמות שתיתקלו בהן במהלך היום יום יוכלו להעלות לדיון בקבוצה ולזכות להתייחסות מצד החברים וממני. יחד ננסה לפצח בעיות, לתת השראה, להתמקד ולהתקדם.
בנוסף, יעלו בקבוצה מדי פעם אתגרים: כגון הכנת בנק פוסטים/מאמרים/תמונות, פידבק לקטגוריות באתר ובעמודים העסקיים ועוד.
מועדים ופעילות:
הקבוצה תהיה פתוחה לפעילות במשך חודש בין התאריכים 12/10 ועד 12/11, בימים א'-ה' בין השעות 09:00 ועד 21:00.
מענה ממני יתקבל פעמיים ביום בבוקר ובערב. מענה נוסף בהתאם לפניות.
מפגש היכרות יתקיים בזום בתאריך 13/10 בשעה 20:00 ויימשך בין שעה לשעה וחצי. 
אותיות חשובות:
* הצטרפותכם לקבוצה כמוה כהתחייבות שלכם להיות שם עבור החברים שלכם, להגיב, לתמוך ולענות כמיטב ידיעתכם ויכולתכם.
* המענה שלי בקבוצה אינו מחליף ליווי פרטני שלי. יינתן מענה נקודתי, רעיונות והשראה, אך מידת ההעמקה הינה בגבולות הפלטפורמה בלבד.
 
x

#{title}

#{text}

#{price}